Tabata

By |

Nejnáročnější intervalový trénink. Tabata zvyšuje nejen vaši kardio-respirační zdatnost, ale také svalovou sílu (záleží na výběru cviků, které si zvolíte a co chcete tréninkem rozvíjet). Zajímavé jsou zjištění, že vytrvalostní cvičení tento efekt vůbec nezpůsobují a přesto je mnozí lidé považují za nejvíce účinné v otázkách zdraví i prevence.

Bosu Balance

By |

Bosu Balance – lekce „body mind“ zvyšuje svalovou sílu a vytrvalost, pohyblivost a rozsahy pohybů. Posiluje vnitřní stabilizační systém. Harmonizuje – balancuje tělo.

Jóga pro tebe

By |

Kundaliní jóga je unikální, přímý, rychlý a moderní soubor cvičení v rytmu, která odpovídají tempu života současného člověka. Tím, že sjednocuje všechny směry jógy, nejlépe odpovídá požadavkům adaptace člověka na složité situace odehrávající se v jeho okolí, podporuje pozitivní přístup k životu, radost, aktivitu, kreativitu a fyzické i psychické zdraví organismu. Jako jóga omlazující a ozdravující zahrnuje v sobě tato jóga dynamická cvičení, statické pozice – asány, dechová cvičení, meditace a zpívání manter. Kundaliní jóga – to jsou pružná záda, silná imunita, dobře fungující nervový, endokrinní a reprodukční systém, láska k sobě, otevřenost v komunikaci s lidmi, důvěra ve svou vlastní sílu, zručnost a umění vidět krásu ve všem kolem nás.

Bosu body

By |

BOSU je moderní a oblíbený systém cvičení určený pro komplexní zpevnění svalů celého těla, který má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku.Cvičení na BOSU je vhodné pro ženy i muže všech věkových kategorií ať už se jedná o vrcholové sportovce, nebo ty, kteří cvičí doma pro zdraví.Cvičení je vyjímečné v tom, že zapojuje nejen vědomě ovládané svaly, ale i hluboké kosterní a další důležité svaly, které na rozdíl od našich prapředků vinou moderního životního stylu nepoužíváme a které zajišťují správné držení těla. Ochablost těchto svalů pak zapříčiňuje velmi časté bolesti zad a kloubů. BOSU Balance Trainer byl původně vyvinutý pro rehabilitaci.

Body workout

By |

Funkční cvičení je trend a současně reálná potřeba těla pro jeho zdravé a bezbolestné fungování. Strukturou lekce je aerobní zátěž, komplexní posílení těla a následné zacílení na určitou svalovou partii prostřednictvím izolovaného cviku.